نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان پارس آباد افتتاح شد

حسن لامعی رئیس ادار فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح نمایشگاه هنرها ی تجسمی در شهرستان پارس آباد خبر داد

حسن لامعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی پارس آباد نیوز در شهرستان پارس آباد اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه آخر صفر نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع  انتشارات نظر در شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

وی تصریح کرد : این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن هنرهای تجسمی نمایشگاه  انتشارات نظر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

رئیس ادار فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد گفت : در این نمایشگاه بیش از ۳۰ اثر از اساتید خوشنویسی دارای مدرک ممتاز آقایان فرامرز شاهی، تراب حسن‌زاده و رضا عباسی از تاریخ ۱۰ شهریور لغایت ۱۷ شهریور بمدت یک هفته به وقت اداری برای بازدید عموم دایر است.

حسن لامعی افزود : این نمایشگاه با هدف معرفی و ایجاد انگیزه بین هنرمندان و همچنین کشف استعدادهای هنری هنرمندان برگزار شد که امیدواریم با همکاری انجمن های هنری شاهد تداوم برگزاری اینگونه نمایشگاه ها باشیم .

گفتنی است : در حاشیه این نمایشگاه از تابلو مصباح المهدی بمناسبت آخر صفر رونمایی و با اهدای تابلو نفیس خوشنویسی مربوط به اثر استاد فرامرز شاهی از رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آقای حسن لامعی تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار : اشرف دادده