وضعیت قطعی مکرر برق برای مردم شهرستان پارس آباد قابل تحمل نیست

امام جمعه پارس آباد گفت :  وضعیت قطعی مکرر برق برای مردم شهرستان پارس آباد قابل تحمل نیست

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی پارس آباد نیوز ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای حضرت امام خمینی (ره ) برگزار شد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی و عرض تسلیت به فرار رسیدن سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد : وضعیت قطعی مکرر برق برای مردم شهرستان پارس آباد قابل تحمل نیست .

وی با اشاره به قطع برق در گرمای شدید ، به مشکلات ناشی از قطع برق در روزهای گرم تابستان اشاره کرد و خواستار حمایت جدی مسئولان از حقوق مردم پارس آباد شد که گرمای پارس آباد را با شهر سرعین مقایسه نکنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد از قطع مکرر برق از اداره برق شهرستان پارس آباد انتقاد کرد و گفت : مشکل قطعی برق شهرستان پارس آباد بصورت جدی برطرف شود.

امام جمعه پارس آباد تصریح کرد: بسیاری از مردم نگران هستند که زمان قطع برق مشخص نیست و نمی‌توانند به موقع وسایل برقی خود را خاموش کنند. این موضوع می‌تواند آسیب جدی به وسایل برقی‌شان بزند و در این شرایط، خرید وسایل جدید برای خیلی‌ها امکان‌پذیر نیست.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد افزود : قطعی برق برای مردم به شدت سخت و سبب گرفتاری و بروز مشکلات مختلفی از جمله برای بازاریان است و وقتی این قطعی بدون برنامه ریزی و به صورت ناگهانی باشد، مردم دچار مشکلات دوچندان می‌شوند.

باقری بنابی از شهرداری و شورای اسلامی شهر پارس آباد خواست زمین های خالی که در شهر بی تکلیف است و رویش علف های هرز  در این زمین های باعث شده شهر از فضای خود خارج شود از صاحبان زمین های و املاک خواست از این زمینه های استفاده بهینه شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد از شهرداری خواست سگ های ولگرد که بصورت  دسته ای در خیابان ها تردد می کنند جمع آوری کند تا آسیبی به شهروندان نرسد.

وی از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد خواست به نحو ثبت نام دانش آموزی و استخدام معلمان ورود کنند تا خدای نکرده حق کسی پایمال نشود.

امام جمعه پارس آباد گفت : کنگره اربعین حسینی با بهترین شرایط برگزارشد که بیش از ۲۱ میلیون نفر در این کنگره شرکت داشته اند  و از خادمین موکب حضرت فاطمه (س)شهرستان پارس آباد که در کربلا برای زائران خدمات می دادند تقدیر و تشکر کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد ضمن گرامیداشت فرار رسیدن سالروز بانکداری اسلامی از بانک ها خواست شرایط وام ازدواج و اشتغال را برای جوانان آسان کنند تا بتوانند وام ازواج و اشتغال بگیرند.

وی به بحث رعایت تقوا در خانواده پرداخت و گفت : یکی از علل های که باعث تحکیم بنیاد خانواده می شود ایجاد و رعایت سخاوت در خانواده می شود و این امر موجب ایجاد محبت و خوش اخلاق  در بین زوجین می شود.

بنابی به دیدار اعضای دولت چهاردهم با رهبر انقلاب پرداخت و افزود: که مهمترین پیام این دیدار روایت صحیح است برای دولت چهاردهم گفت : در بین مردم باشند از جوانان انقلابی برای کابینه خود استفاده شود و از کارشناسان برای انجام کاری بهره برداری شود و با رعایت عدالت به مشکلات مردم رسیدگی شود.

امام جمعه پارس آباد به شرح حال زندگی پیامبر اکرم (ص ) پرداخت و گفت : تنها دختر پیامبر حضرت فاطمه (ص) لباس پاره به تن می کرد و هیچ وقت از پوشیدن لباس کهنه و پاره ناراحت نمی شد.

باقری بنابی از مومنان و نمازگزاران خواست که دهه دوم ماه صفر در مسجد حضرت امام حسن عسگری (ع) محله جانبازان هر شب ساده ۱۰ شب با حضور سخنران استانی و شهرستان برگزاری می شود در این مراسم معنوی شرکت کنند.

خبرنگار: اشرف دادده