کشاورزان و زارعین منطقه مغان از حق آبه مغان نگران هستند

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت :  کشاورزان و زارعین  منطقه مغان از حق آبه مغان نگران هستند

حجت الاسلام علی اکبر باقری امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی برگزارشد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی و تبریک ولادت  تولد پیامبر اکرم (ص)  و میلاد امام جعفر صادق (ع)  و آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد : کشاورزان و زارعین منطقه مغان از حق آبه مغان نگران هستند مدیریت یکپارچه منابع آب را در استان‌های کشور اعمال کند تا حق زارعین نادیده گرفته نشود.

وی ضمن انتقاد از بی‌تدبیری‌های صورت‌گرفته در مدیریت آب کشاورزی تصریح کرد: متأسفانه با سرازیرشدن حقابه دشت مغان به بخش‌هایی از اراضی آذربایجان غربی و شرقی شاهد نگرانی کشاورزان و زارعین در منطقه مغان هستیم و از مسئولان استانی و شهرستانی خواست نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن اشاره به پیگیری‌های دفتر امام‌جمعه نسبت به مطالبات مردمی و رایزنی‌های صورت‌گرفته با مسئولان استانی و شهرستانی، خاطرنشان کرد:مردم نگران اتمام جاده مواصلاتی استان هستند که هر روز شاهد تصادف جاده ای در منطقه مغان هستیم و روند چهار بانده شدن به کندی صورت می گردو از مسوولان استانی و کشوری خواست قصه جاده مغان را تمام کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد از پیمانکاران اداره ورزش و جوانان انتقاد کرد گفت : مسئولان از ورزشکاران و قهرمانان مدال آور حمایت کنند .که در این شهرستان یک وسیله ای پیدا نمی شود ورزشکاران را به مسابقات فرستاده شود.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد اختلاف بین شهرداری و شورای اسلامی شهر پارس آباد انتقاد کردو گفت : مردم نگران اختلاف بین شهرداری و شورای اسلامی شهرستان هستند که اشغال های چندین روز است در خیابان ها مانده است وبه مناسبت هفته وحدت خواستار ایجاد وحدت  وهمبستگی بین شهرداری و شورای اسلامی شهر شد.

وی ضمن تبریک روز سرباز و روز گردشگری از سخنرانی چند روز قبل ضرغامی وزیر صنایع دستی و گردشگردی گاز ورمه  انتقاد کرد و از رئیس جمهور خواست موازین شرعی و قانونی را در حوزه گردشگری رعایت شودو از نمایندگان خواست عزل و نصب ها دخالت نکنند.

بنابی  با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: امروز روز حساس و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است. ملت ما توانستند با رهبری امام راحل از این جنگ تحمیلی دفاع مقدس ۸ ساله‌ای را بسازند که نقطه عطفی برای کشور ما، منطقه و جهان تلقی می‌شود.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد افزود : امروز جبهه مقاومت برای دفاع از خون مردم مظلوم غزه در برابر دشمن ایستاده است ولی غرب و سازمان ملل درباره مردم مظلوم غزه سکوت کرده است ولی مردم غزه پیروز میدان مقاومت هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر ستان پارس آباد گرامیداشت  روز های هفته ولادت باسعادت پیامبراکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت همچنین هفته دفاع مقدس گفت: همه ما می‌دانیم که اگر وحدت و اتحاد داشته باشیم، هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند آسیبی به اسلام برساند، چرا که خود دشمن می‌داند این وحدت قطعا زمینه نابودی آن‌ها را فراهم می‌کند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه امام جعفر صادق (ع) شاگردان برجسته ای حتی در بین اهل سنت تربیت کردند افزود: امام جعفرصادق( ع ) در زمان حیات خود منشأ و پایه گذار خدمات بزرگی برای دین مبین اسلام بوده است و به برکت آن حضرت، امروز آثار نبوت و اهل بیت (ع) زنده و پابرجا مانده است.