امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد از آلودگی آب شرب پارس آباد انتقاد کرد

امام جمعه  موقت پارس آباد گفت : آلودگی آب شرب شهر پارس آباد برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت الاسلام حسن باقری امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی( ره ) برگزارشد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی و تبریک ماه ربیع الاول اظهار کرد : آب شهرب پارس آباد نوشیدنی نیست و از بوی و طعم آب شرب پارس آباد انتقاد کرد.

وی تصریح کرد :آبی قابل نوشیدن است که صاف، بی‌رنگ، بی‌بو و … باشدو نیاز است مسئولان هر چه سریع‌تر در حل این مسئله جدیت به خرج داده و به وعده‌های داده شده جامه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام باقری با انتقاد از وضعیت آب آشامیدنی شهرستان، خطاب به مسئولین امر گفت: آب شرب شهرستان پارس آباد مناسب نبوده و هر روز مردم نسبت به این موضوع گلایه دارند، لذا مسئولان لازم است تا تدبیری جهت حل مشکل آب شرب شهرستان پارس آباد بیندیشند.

وی گفت : مردم  شهرهای شمال استان اردبیل  از جمله بیله سوار ، پارس آباد و اصلاندوز که  از کمبود آب اذیت می کشند از مسئولین استانی و کشوری انتظار داریم در این مورد اقداماتی لازم را انجام دهند .

مسئوول هماهنگ کننده  اداره تبلیغات استان اردبیل عنوان کرد: ماه ربیع الاول ماه شادی و فرح می باشد و  ماه بسیار مبارکی است که  خدمت شیعیان تبریک عرض می‌کنم و در این ماه مراسمات مختلفی در شهرستان پارس آباد اجرا شود.

خطیب نما زجمعه شهرستان پارس آباد از خرافات و شایعات موجود در بین مردم انتقاد کرد و گفت : مردم در مورد حل مسائل خود به مرجع تقلید خود رجوع یا از علما کمک بگیرند.

وی  به جنگ بین مقاومت اسلامی غزه با رژیم کودکش اسرائیل پرداخت و گفت : مردم غزه انشالله پیروز خواهد شد و وعده پرودگار حتمی است ورژیم صهیونسیتی اسرائیل از روی زمین نابود خواهد شد.

باقری افزود: اگر قرار برایجاد آتش بس میان رژیم کودک کش اسرائیل و غزه باشد باید آتش بس دایمی برقرارشود

وی از مسئولین کشوری خواست خون شهید هنیه از رژیک کودکش اسرائیل گرفته شود.

باقری از فعالیت هیئات مذهبی، روحانیت معظم و مداحان شهرستان  پارس آباددر برگزاری پرشور مراسمات مذهبی بخصوص دهه آخر صفر درمسجد امام حسن عسگری (ع) محله جانبازان  قدردانی کرد و گفت : توفیق بزرگی است که انسان اهل هیئت باشد این لقب هیئتی بودن و هیئتی ماندن، ارزشمند است.

امام جمعه موقت پارس آباد ادامه داد : تقوا توشه راه سعادت انسان می باشد و بیشترین تاثیر در زندگی بشری دارد و باید در همر شرایطی تقوا را رعایت کنیم که بهشت نصب کسی می شود که رعایت تقوا داشته باشد.