افتتاح یک خانه مددجویی در شهرستان پارس آباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان پارس آباد از افتتاح یک خانه مدد جویی در هفته دولت در روستای اجیرلو از توابع بخش مرکزی شهرستان پارس آباد خبر داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی پارس آباد نیوز ، ظاهر وطن خواه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان پارس آباد ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد : یه مناسبت هفته دولت یک خانه مددجویی به مساحت ۵۰ متر مربع با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در روستای اجیرلو از توابع بخش مرکزی شهرستان پارس آباد افتتاح و تحویل  خانواده مددجو شد .

وی تصریح کرد : کمیته امداد امام خمینی نقش مهمی در رفع محرومیت در شهرستان پارس آباد دارد و این نهاد بر گرفته از دید عمیق و الهی امام راحل (ره) بوده که همواره در کنار مردم و به ویژه محرومین بودند و این روند ادامه‌دار است.

وطن خواه با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) را مأمنی برای محرومان است، افزود: درب کمیته امداد به روی همگان باز است و این نهاد در طول ۴۵ سال گذشته در کنار آحاد مختلف جامعه بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان پارس آباد نیاز به مسکن مناسب را از اولویت‌های اساسی مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و افزود: این نهاد مردمی جهت ساخت مسکن مددجویی و تامین نیازهای مددجویان تاکنون اقدامات زیادی انجام داده است.

وی توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف را گروه‌های هدف تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان پارس آباد عنوان کرد و یادآور شد: خانواده‌های سرپرست خانوار و ایتام در اولویت تامین مسکن هستند و خانه دار شدن آنها هدیه ای از جانب انقلاب اسلامی به محرومان جامعه است.

وطن خواه تصریح کرد: کمیته امداد در حال حاضر با ارائه کمک هزینه زندگی به مددجویان در تلاش است مشکلات پیش روی خانواده‌های نیازمند را مرتفع کند و جهت آسایش روانی و اقتصادی اقشار نیازمند جامعه گام بردارد.

وی ادامه داد: تامین مسکن، جهیزیه، بسته‌های آموزشی و غذایی، پوشاک، اشغالزایی، لوازم خانگی و در نهایت خودکفایی و توانمندسازی مددجویان، دغدغه و رسالت کمیته امداد امام خمینی است و برای رسیدن به اهداف نیازمند همکاری و حمایت خیران و نیکوکاران هستیم.

خبرنگار : اشرف دادده