مردم شهرستان پارس آباد در مصرف آب صرفه جویی کنند

امام جمعه موقت پارس آباد بر صرفه جویی و مدیریت مصرف آب تاکید کرد و گفت : مردم شهرستان پارس آباد در مصرف آب صرفه جویی کنند که شرق شهرستان پارس آباد با کمبود آب مواجه هستند

 


به گزارش پایگاه خبری و تحلیل پارس آباد نیوز ،حجت الاسلام امین پورمحمد امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی و تبریک سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد : مردم شهرستان پارس آباد در مصرف آب صرفه جویی کنند که شرق پارس آباد با کمبود آب مواجه هستند.
وی با بیان این‌که صرفه‌جویی و قناعت در مصرف آب نیاز به فرهنگ‌سازی دارد ، تصریح کرد : نماز گزاران و مسوولین ادارات ،صرفه‌جویی و نهادینه‌سازی مصرف بهینه آب را از منظر فرهنگ اعتقادی و مذهبی تبیین و تشریح نمایند تا با فرهنگ سازی و ترویج مصرف بهینه، مشکلاتی در مسیر تامین آب ایجاد نشود.
امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد گفت: صرفه‌جویی در مصرف آب ضروری است و با پرهیز از مصرف بیهوده، امکان استفاده از آب را برای سایر شهروندان و مردم روستاها فراهم نمائیم.
وی افزود : سریع‌ترین، کارآمدترین و تنها راه مقابله با تنش‌های آبی حال‌حاضر و پیش‌رو تغییر و اصلاح نحوه نگرش تک تک افراد جامعه به مقوله مصرف در منابع کشور به‌خصوص منابع آبی است.
وی تاکید کرد: آزادگان افتخار نظام هستند چرا که دست ذلت به سوی دشمن دراز نکردند و آبروی ملت را حفظ کردند و خاطرات و تجربیات آزادگان نوشته و یا مستند شده تا آیندگان از این ایثارگری‌های با خبر و بهره مند شوند.
مسوول کتابخانه شهرستان پارس آباد آزادگان را شناسنامه آزادگی و پایداری و مایه افتخار ایران اسلامی دانست و گفت : ۲۶ مرداد، همان روز بزرگ بازگشت آزادگان به کشور است، عزیزانی که اسارت کشیده ولی مردانه ایستادند و نشان دادند سربازان خمینی (ره) ترسی نداشته و تا پای جان ایستاده‌اند.
امام جمعه موقت شهرستان پارس آباد به شرح حال زندگی اولین اسیر جنگی و آخرین آزاده جنگ تحمیلی دفاع مقدس پرداخت و گفت : شهید حسین لشگری از دلاوران و اسرای جنگ تحمیلی است که ۱۸ سال در اسارت دشمن به سر برد و توسط رهبر معظم انقلاب، لقب سیدالاسرای ایران را گرفت که ۱۲ سال در سلول انفرادی نگهداری می شود که وی در سال ۱۳۸۸ به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
وی با اشاره به جنگ غزه و بمباران مردم مظلوم این منطقه توسط رژیم غاصب صهیونیستی، اضافه کرد: دنیای استکبار جلوی تجاوز و نسل‌کشی این رژیم کودک‌کش را نمی‌گیرد اما یقین بدانید خون شهدای غزه، بنیان اسرائیل را نابود خواهد کرد
پورمحمد گفت: مردم مظلوم اما شجاع و مقاوم غزه هرگز در برابر جنایات این رژیم غاصب عقب‌نشینی نخواهند کرد و رژیم کودک کش به هیچ یک از اهداف خود نخواهد رسید.
وی از نماینده مجلس شورای اسلامی و استاندار اردبیل خواست پیگیر مطالبات گندم کاران مردم مغان باشند که قسمتی از پول گندم هنوز پرداخت نشده است و با ایجاد مراکز خرید تضمینی گندم به کشاورزان کمک کنند.

انتهای پیام/.