نیروی کارگری پیمانی از پیمانکاران خود راضی نیستند

امام جمعه پارس آباد گفت : نیروی کارگری پیمانی از پیمانکاران خود راضی نیستند حق وحقوق  نیروی کارگری پیمانی به موقع پرداخت نمی شود

به گزارش پارس آباد نیوز ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های نمازجمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره ) برگزارشد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی اظهار کرد :: نیروی کارگری پیمانی از پیمانکاران خود راضی نیستند حق وحقوق  نیروی کارگری پیمانی به موقع پرداخت نمی شود.

وی از عدم پرداخت مزایای کارگرانی پیمانی از جمله پرداخت بیمه کامل کارگران،  ازنیروهای پیمانی اداره آب و فاضلاب روستایی ، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و شهرداری  شهرپارس آباد انتقاد داد و از دادستان شهرستان پارس آباد خواست به این موضوع بصورت جدی ورود کنند.

بنابی گفت : اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در اولین جمعه ۵ ماه مرداد ۱۳۵۸ با حضور اقشار مختلف مردم به امامت آیت‌الله محمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد تصریح کرد : نماز جمعه نه‌‌تنها یک‌ عبادت دینی است، بلکه یک‌ تجمع اجتماعی با تأثیرات گسترده فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز محسوب می‌شودومردم نسبت به نماز جمعه بی تفاوت نباشند و با شرکت در نماز عبادی و سیاسی روز جمعه از مسائل مهم ، جهان و کشور و شهر باخبر شوند.

وی ادامه داد : حضوردر نماز جمعه فرصتی برای تجمع هفتگی مردم و ارائه آموزش‌های دینی و فرهنگی، نقشی بی‌بدیل در تقویت پیوندهای اجتماعی، ارتقای سطح آگاهی‌های دینی و سیاسی و ترویج ارزش‌های اسلامی دارد. از این‌رو، نماز جمعه به‌ عنوان یکی‌ از ارکان مهم جامعه اسلامی همواره مورد توجه و اهمیت قرار دارد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد به نام های روز قیامت اشاره کرد و افزود : یکی از اسم ها ی روز قیامت روز پوشیده هاست و در روز قیامت هیچ چیزی پوشیده نخواهد شد و همه چیز بصور ت آشکار نمایان خواهدشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد افرود: برنامه ها ی مختلف فرهنگی و مذهبی در حسنینه اعظم آقا حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان پارس آباد واقع در میدان سپاه باحضور سخنرانان و مداحان کشوری برگزار می شود و از مومنان و نمازگذاران خواست در این مراسمات معنوی شرکت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد به بحث بنیان تحکیم خانواده ابراز محبت در خانواده پرداخت و گفت : یکی از علل پایداری و تحکیم بنیاد خانواده صداقت در خانواده می باشد که زوجین باید به یکدیگر صداقت داشته باشند ونقاط مثبت یکدیگر را در خانواده تقویت کنند که یکی از تکنیک های جذب محبت در خانواده می باشد.

وی به پیام رهبری در مجمع نمایندگان اشاره کرد گفت :  موفقیت پزشکیان موفقیت نظام است و مسئولین باید به همدیگر همدل باشند و آقای پزشکیان هم از افراد پاکدست و کار آمد در کابینه خود استفاده نمایند که نگرش ملی داشته باشد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد به روزهای مهم این هفته اشارکرد و گفت: عملیات مرصاد در سال ۱۳۶۷ و شهادت سردار صیاد شیرازی و ۷ مرداد روزکار آفرینی و اشتغال زایی و دهم مرداد روز شهادت امام سجاد (ع) می باشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد ضمن محکومیت رژیم کودک کش اسرائیل گفت : اگر حمله به غزه توقف نشود انصار الله یمن با رژیم کودک کش اسرائیل برخواهد خواهد کرد.