عملکرد دولت رئیسی به مردم تببین شود

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت : رئیس جمهور مجاهدی خستگی‌ناپذیر در راه خدمت به مردم بود و عملکرد وی به مردم تبیین شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی پارس آباد ،جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه شورای اداری این شهرستان که قبل از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزارشد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد : : رئیس جمهور مجاهدی خستگی‌ناپذیر در راه خدمت به مردم بود و عملکرد وی به مردم تبیین شود

وی تصریح کرد : پروژه دولت سیزدهم درسال‌جاری در شهرستان پارس آباد در حال اجرا است ،با ایجاد اعتماد در بین مردم و کار جهادی محقق می شود و با پشت میزنشستن کاری پیش نمی رود.

فرماندار پارس آباد با اشاره به شاخص‌ترین پروژه‌های نیم تمامی که در دولت سیزدهم تکمیل شد، اظهار کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی بود که بارها از سوی رئیس جمهور شهید مورد تاکید قرار گرفته بود .

وی با تأکید براینکه رضایتمندی در بین مردم جز با کار و تلاش و کوشش بی منت بدست نمی آید، گفت : فرصت خوبی است که شهرستان به جایگاه مطلوبی رسیده است که عملکرد دولت رئیسی به مردم تببین شودو ادارات عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی کنند.

جهان ببین با اشاره به انتخابات پیشروی ریاست جمهوری، که در ۸ تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد اظهارکرد: مولفه های مدنظر مقام معظم رهبری بویژه سلامت، امنیت در انتخابات می بایست انجام شود و در این راستا تمهیدات لازم انجام شودو ادارات آمادگی کامل و همکاری لازم در برگزاری انتخابات را دارند.

وی از مدیران ادارجات خواست نظم کامل در اداره مربوطه را برقرار کنند و از خود و دولتی اداره استفاده شخصی نکنند و در جلسات فرمانداری و شورای اداری خودشان حضور داشته باشند.

جهان بین گفت :رئیس جمهورشهید، الگوی مردم داری برای مسئولین بود که به معنای واقعی تمام زندگی خود را صرف خدمت شبانه روزی به مردم کرده بودند.

سرهنگ علی پناهی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان پارس آباد در ادامه این جلسه گفت : لحظه ای از خدمت به مردم غفلت نکردند و در راه رفع مشکلات مردم بود که مزد خدمت بی منت خود را دریافت کرد  و در تشیع این مرد میدان از ۱۱۵ کشور جهان رئیس یا نمایندگان کشور ها ی دیگر حضور داشته بودند .

وی گفت: امروز برگی دیگر از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد و همگان به چشم دیدند که مردم ایران اسلامی همواره قدردان خادمان خود بوده و تحت تأثیر پمپاژ منفی رسانه‌های دشمن قسم خورده قرار نگرفته و نخواهند گرفت.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان پارس آباد به سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : حضرت امام خمینی ( ره) حکومت سلطنت شاهنشاهی را از ایران تمام کرد . انقلاب را به دست مردم داد که انقلاب به دست مردم اداره شود و دست سلطه گران را برای همیشه از ایران قطع کرد.

وی ادامه داد : روز یکشنبه هفته آینده سید حسن عاملی امام جمعه استان اردبیل و نماینده ولایت فقیه در استان و استاندار اردبیل و فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) برا ی کلنگ زنی پروژه آبرسانی ۲۳۵ روستا در شهرستان پارس آباد و افتتاح جاده روستایی حلاج آباد و مرتضی کندی و پروژه آب رسانی شهر مغانسر حضور خواهند داشت .

پناهی افزود : همایش رزمندگان و خانواده شهید درهتته آینده در شهرستان پاسر آباد با حضور مسئولین استانی برگزار خود شد.

وی گفت : به مناسبت گرامیداشت ۱۵ و ۱۴ خرداد ماه کلیه ادارجات به فضای معنوی اهتمام بویژه داشته باشند و دسته عزاداری در ۱۴ خرداد ماه از طرف نهادها ی فرهنگی شهرستان پارس آباد بخصوص اداره تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه پارس آباد با بیان اینکه برای گرامیداشت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) مراسم زیارت بارگاه حضرت امام خمینی (ره ) ۷ اتوبوس تدارک دیده شده است که هزینه زائران بر عهده شهرستان می باشد.

حجت الاسلام لامعی معاون تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد در این جلسه گفت : بنیاد عید عدیر از سال ۱۳۷۶ در بیشتر کشورهای اسلامی ایجاد شده است که در واقع غدیر سند مظلومیت شیعه است.

  لامعی افزود: نمایشگاه عید غدیر به مناسبت گرامیداشت روزعید غدیر در جوار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.