جشن نسیم مهر در شهرستان پارس آباد برگزارشد

رئیس انجمن خیریه حمایت از زندانیان شهرستان پارس آباد گفت : به مناسبت  روز حمایت از خانواده های زندانیان جشن نسیم مهر در شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی و خبری پارس آباد نیوز ،ا جشن نسیم مهر به منظر حمایت از خانواده زندائیان با حضور مسئولین شهرستانی و  خیرین قبل از ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد برگزارشد.

رحمت حیدری رئیس انجمن خیریه حمایت از زندانیان در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای راه خدمت اظهار کرد: وظیفه اصلی ما حمایت از خانواده های زندانیان است تا بتوانیم دغدغه ها و مشکلات آنها را در حوزه های مختلف از رفع نیازهای مادی گرفته تا گره گشایی از مشکلات و آسیب های روحی، روانی و عاطفی برطرف کنیم.

وی  تصریح کرد: در حال حاضر ۱۸۵ خانواده زندانی را در شهرستان پارس آباد تحت پوشش قرار داده تا مشکلات آنها را در ابعاد مختلف برطرف کند.

رئیس انجمن خیریه حمایت از زندانیان افزود: این باعث افتخار است که در نظامی خدمت می‌کنیم که نهادهایی مانند کمیته امداد، سازمان بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام، نهاد مقدس سپاه پاسداران، و همه برای مردم و در راستای کرامت انسانی آحاد جامعه تلاش می‌کنند.

حیدری از آزادی ۵۱ زندانی به همت انجمن در یک سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدید از منازل زندانیان ۹۶ مورد اشتغال برا ی زندانیان ۲۸۱ مورد معرفی خانواده به حرفه آموزی ۳۲ سرپرست معرفی به ادارات و نهادها یدولتی ۲۱۳ سرپرست مشاوره و راهنمایی ۱۸۶۱ جلسه و آموزش خانواده ۱۳۴۸ مورد و کمک های معیشتی ، پرداخت بهاء آب و برق و گاز ،خرید تلویزیون و لوازم خانگی ، خرید لوازم تحریر و نوشت افزار در بین این خانواده ها توزیع شده و سایر خدمات فرهنگی و حمایتی را از این خانواده ها در طول سال شاهد بودیم تا از دغدغه آنان کاسته شود.

حجت الاسلام علی اکبر باقری امام جمعه شهرستان پارس آباد پارس آباد در این مراسم با بیان مشکلات اجتماعی خانواده‌های زندانیان، عنوان کرد: آزادی یک زندانی می‌تواند بخش اعظم مشکلات این خانواده‌ها را برطرف کند.

فیروز فرهانی دادستان شهرستان پارس آباد فزود: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان پارس آباد بالغ بر ۱۸۵ میلیون تومان در قالب مستمری ماهانه درطول یک سال گذشته و همچنین سبد کالا و لوازم ضروری خانگی و سایر کمکهای غیرنقدی به ارزش  ۱۷۸ میلیون تومان به ۱۰۰۳ خانواده‌های زندانیان تحویل و واریز شده است.

اکبر نوری رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد گفت : جشن نسیم مهر و حمایت از خانواده‌های زندانیان را از برکات نظام اسلامی برشمرد و اظهار داشت: در این مراسم گرد هم آمدیم تا اعلام کنیم ما مسئولین و خیرین در کنار خانواده‌های زندانیان هستیم.