توزیع بسته معیشتی در شهرستان پارس آباد

کاظمی مدیر موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی آرزو از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی پارس آباد نیوز ،به مناسبت تاسوعا  و عاشورای حسینی موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی آرزو شهرستان پارس آباد به تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی در قابل کمک مومنانه در بین  بیماران سرطانی تحت پوشش خود توزیع کرد .

وی  گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده باحفظ شأن و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان جهت برطرف کردن مشکلات مربوط به افراد تحت پوشش این موسسه توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای شفاف‌سازی نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه موسسه خیریه بیماران سرطانی آرزو ثبت می‌شود، افزود: اگر خیران تمایل داشته باشند می‌توانند مشارکت‌های خود را بدون واسطه به دست جامعه هدف سازمان برسانند.

علی کاظمی مدیر موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی آرزو اقلام موجود در بسته معیشتی را شامل مرغ ، برنج ، گوشت قرمز ، ماکارونی ، سویا ، روغن مایع ، چای و رب اعلام کرد.

وی ارزش ریالی هر بسته ۲۰ میلیون ریال و کل هزینه این کمک مومنانه را ۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

کاظمی تمامی این حرکت های خیرخواهانه را نشانه وحدت و انسجام در بین مردم مومن شهرستان دانست و گفت:  مردم شهرستان پارس آباد در روزهای سخت و تنگناها هوای همدیگر را داشته و کمک های خود را برای نیازمندان اهدا نمودند.

وی افزود: موسسه خیریه آرزو حامی بیماران مبتلا به سرطان است و تمام درآمد‌های این موسسه به صورت مشارکت‌های مردمی جمع آوری و هزینه درمان بیماران سرطانی شهرستان پارس آباد می‌شود.